Classify

امیدوارم از این وب سایت خوشتون بیاد و بازهم سر بزنید

Classify

امیدوارم از این وب سایت خوشتون بیاد و بازهم سر بزنید

  • ۰
  • ۰

امشب کــم توقـــع شده ام...آرزویم کوچــک است و کــم حرف...هیــــــــــچ نمیخواهم جـــز...تــــــو


گاهــــ ی اوقــ ــات  حـســــــــــــرت تـکـــــــرار یــــ ه لحـظــــــ ه  دیــــوانـــــــــــ ه ام مــی کنــــد ...


باور ڪن خیلی حرف است ...وفاבار בست هـایی باشی ڪ یڪ بار هم لمسشاטּ نڪرده اﮯ..!


ترجیح مــےבهم همــﮧ را غریبــﮧ صـבا کنم.!  تا وقتــے از پشت خنجر میزننـב...با خوבم بگویم بـے خیال..!از غریبــﮧ بیش از ایـטּ انتظاری نیست


گفتی مسافری و من چه ساده ام ، سالهاست نماز دلم را شکسته می خوانم!!!


دور باش اما نزدیک..... من از نزدیک بودن های دور میترسم!



تکیه بده...اما به شانه هایی که اگر خوابت برد"سرت را زمین نگذارد....



جماعت خوردن ابنباتم رابه تمسخرمیگیرن چه میدانن که نیتم شیرین کردن دلیست که روزهایم تلخ است



بغض میکنم از ترس روزهایی که سهممان از هم فقط یک "یادش بخیر" ساده است...!



کم طاقتی عادت آن روز هایت بود،این روزها برای خبرگرفتن از من عجیب صبورشده ای...



دهانم پر از حرف است...اما حیف!!!با دهان پر نباید حرف زد...!


  • ۹۲/۰۹/۱۹

نظرات (۲)

  • مهرداد حبیبی
  • سلام دوست گلم
    وبلاگتو لینک کردم...:)
    عالیه وبت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی